- Σε συνεργασία με τα υπάρχοντα Δίκτυα
- Μέσω Ιδιωτικού Δικτύου Πωλήσεων
- Μέσω Ιδιωτικών Καταστημάτων
Μεθοδολογία, Μελέτη & Σχεδιασμός & Εφαρμογή:
- Καθορισμός της αποστολής της επιχείρησης.
- Ανάλυση του Εξωτερικού Περιβάλλοντος της επιχείρησης.
- Σχεδιασμός , Τρόπος εισόδου στην αγορά.
- Τρόπος διανομής, Τιμές , κανάλια αγοράς.
- Μερτσαντάϊζινγκ, προώθηση /διαφήμιση ,Ανταγωνιστές.
- Ανάλυση, Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας. CSF (Critical Success Factors).
- Χρονοδιάγραμμα.
- Διαδικασίες – υποστήριξη έναρξης και λειτουργίας. Νομικά, Λογιστικά & Φοροτεχνικά,
- Εκτίμηση – πρόβλεψη πωλήσεων ανά έτος, κερδών.
- Εύρεση & Αξιολόγηση προσωπικού. Real Estate & Logistic & Τελωνείο.
- Υλοποίηση σε πιλοτικό πρόγραμμα – αντιπροσωπευτικό βάση χρονοδιαγράμματος.
- Τεστ μάρκετινγκ σε πραγματικές συνθήκες αγοράς. Αλυσίδα Αξίας Προϊόντος – Excel.
- Μετρήσεις [πωλήσεων – προφίλ καταναλωτή - ικανοποίηση καταναλωτή].
- Διορθωτικές ενέργειες.
- Σχεδιασμός πλήρους ανάπτυξης, αναμόρφωση εκτιμήσεων πωλήσεων, κερδών – χρονοδιάγραμμα.
- Εφαρμογή σχεδιασμού ανάπτυξης.
- Μετρήσεις – διορθωτικές ενέργειες – χρονοδιάγραμμα.
Διαδικασία: Φόρμα Γνωριμίας – εγγραφή.
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος. Σχέδιο Δράσης - Τιμή: κατόπιν Προσφοράς.